Dit is mijn 2e poging om deze stansjes set van Sizzix te gebruiken, had eerst geen mooi wit gebruikt en dat klopt dan toch niet in mijn idee van sneeuw wat spier wit moet zijn.
De donker blauwe achtergrond is van paper favourites glitter cardstock midnight blue.
Op de foto niet te zien, maar werkelijk prachtige glitter is het waarop ik met een witte sharpie de sneeuw erbij gestipt heb.
De sneeuwpoppen heb ik met pastelpotlood wat meer vorm gegeven met een zacht blauw kleurtje.
De gebruikte stansjes zijn Sizzix thinlits Twig and Stump - 666072 en Sizzix thinlits Tall Pines 665583.
Ook dit kaartje weer met plezier gemaakt, nog even dan worden de kerst 2025 weer verstuurd, maar eerst wens ik jullie allemaal een gezellig sinterklaasfeest nog toe.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Ik lees jullie reacties met heel veel plezier.
Laat gerust een vraag of opmerking achter over deze post.
- Om het overzichtelijk te houden voor iedereen, is deze plek niet bedoeld voor uitgebreide discussie of snelle chat.
- Reacties die een link bevatten worden om veiligheid redenen niet geplaatst.
Bij voorbaat dank voor jullie begrip.